تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

خرید مچ بند استخری


خرید مچ بند استخری در شرکت گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. دستبند های استخری به غیر از استخر ها در باشگاه های ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. دستبند های استخری دارای انواع مدل های متخلف می باشند که هر مجموعه ورزشی با توجه به نیاز و شرایط باشگاه اقدام به خرید دستبند استخری می نمایند. شرکت گارانتی بزرگترین فروشنده مچ بند استخری در تهران می باشد که مدیران باشگاه های ورزشی می توانند برای خرید دستبند باشگاهی اقدام نمایند. خرید دستبند فنری نیازی به تخصصی ندارد و با راهنمایی های کارشناسان فروش صورت می گیرد. مدیران باشگاه های ورزشی می توانند برای خرید مچ بند فنری و یا خرید مچ بند استخری با شماره درج شده در وبسایت تماس بگیرند تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 

 

فهرست

خرید مچ بند فنری

خرید مچ بند سیلیکونی

خرید مچ بندRFID

مزایای استفاده از مچ بند استخری

فروش مچ بند استخری

 

 

خرید انواع مچ بند استخری

خرید مچ بند فنری

مچ بند فنری دارای دسته فنری می باشد که در دست قرار می گیرد. از مچ بند باشگاهی فنری برای ورود و خروج و همچنین کنترل گیت ها به همراه قفل کمد استفاده می‌شود.برای خرید مچ بند فنری می توانید با شماره درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

 

خرید مچ بند سیلیکونی

مچ بند باشگاهی سیلکونی نوعی دیگر از مچ بند می باشد که برای ورود وخروج و همچنین قفل کمد باشگاهی از آن استفاده‌ می شود. این مچ بندها از جنس سلیکون هستند.خرید مچ بند سیلیکونی در شرکت گارانتی به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد.

 

خرید مچ بندRFID

دستبند های الکترونیکی مجهز به تراشه های هوشمند RFID) و MIFARE قابل شارژ (  بوده و قابل استفاده برای قفل ها و دستگیره های الکترونیک ، در اماکن تفریحی ورزشی و سازمان ها و مراکز مجهز به کمدهای با قفل های هوشمند می باشند. این مچ بند ها به همراه قفل های کمدی استخری و اتوماسیون ورزشی، یک مجموعه هوشمند را فراهم می آورند. در زمان خرید مچ بند RFID می توانید از سرکت گارانتی مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

مزایای استفاده از مچ بند استخری

امروزه با استفاده از مچ بند باشگاهی علاوه بر سهولت امکان گم شدن و یا به سرقت رفتن آن ها به راحتی می توانید مچ بند استخر را در دست خود بیندازید  و در موارد لزوم از آن استفاده ‌کنید. تکنولوژی مدرن این امکان را برای شما فراهم نموده است که با لمس گیت های ورودی و همچنین لمس کمد درب بر روی شما باز شود و بتوانید از آن استفاده کنید و با توجه به وزن سبک و استفاده آسانی که دارد می توان از مچ بند استخری و باشگاهی در موارد گوناگونی استفاده کرد.

 

فروش مچ بند استخری

فروش مچ بند استخری در شرکت گارانتی به صورت حضوری و یا از طریق شماره گیری 02172036 صورت می گیرد که شما مشتراین گرامی می توانید برای خرید مچ بند استخری از کارشناسان و مشاورین فروش این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. این مجموعه تمامی دستبند های استخری را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت خدمت مشتریان گرامی ارائه می کند. برای خرید دستبند استخری می توانید با شماره 02172036 تماس حاصل فرمایید. شرکت گارانتی همه روز از ساعت 10 صبح الی 7 شب به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1400/2/16

آخرین تغییرات :1400/2/16


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00